2023/2024
Pomoce dydaktyczne zakupione w ramach programu "Laboratoria Przyszłości" są systematycznie wykorzystywane na zajęciach edukacyjnych, zajęciach pozalekcyjnych, w różnych projektach edukacyjnych oraz akademiach i imprezach szkolnych.
3Wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu na różnych zajęciach edukacyjnych.
4Zdjęcia wykonane przez członków koła fotograficzno - filmowego.
Projektowanie i wydruk modeli 3D.
Zajęcia doradztwa zawodowego z wykorzystaniem TIK.
Zajęcia koła robotycznego z wykorzystaniem robotów i zestawów klocków LEGO.
4Realizacja projektu "Poznaję technologiczne triki, osiagam świetne wyniki"
Wykorzystanie programu Mozabook na lekcjach języka polskiego - interaktywny spacer.
11Wykorzystanie programu Mozabook oraz modeli 3D na lekcjach biologii.
14Uczniowie konstruują rózne przedmioty z wykorzystaniem zestawów klocków zakupionych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
Wykorzystanie Mozabooka i modeli 3D na lekcjach historii,
1Wykorzystanie robotów na zajęciach informatycznych
2Zdjęcia wykonane z wykorzystaniem aparatu zakupionego w ramach programu Laboratoria Przyszłości, obrobione przez uczniów na zajęciach koła fotograficzno - filmowego.
1Drukowanie ozdób świątecznych za pomocą drukarki zakupionej w ramach programu 3D.
Wykorzystanie mikrokontrolerów na zajęciach informatycznych.
Wykorzystanie Mozabooka i modeli 3D na zajęciach edukacji wczesnoszkolnej i zajęciach specjalistycznych.
Wykorzystanie Mozabooka i modeli 3D na zajęciach języka polskiego.
1Wykorzystanie Mozabboka w czasie zajęć edukacji wczesnoszkolnej.
Aparat fotograficzny wykorzystywany jest nie tylko podczas dokumentowania szkolnych wydarzeń, ale także podczas zajęć koła fotograficzno - filmowego.
25Wykorzystanie robotów, nagłośnienia i aparatu fotograficznego w uroczystych obchodach Dnia Kobiet i Dnia Mężczyzn.
7Wykorzystanie Mozabooka na zajęciach języka polskiego oraz w realizacji projektów edukacyjnych.
Wykorzystanie Mozabooka w edukacji matematycznej.
Uczniowie podczas pracy nad projektem interaktywnej klawiatury programowanej w środowisku Arduino.
5Wykorzystanie modeli 3d oraz Mozabooka w czasie zajęć edukacji wczesnoszkolnej.
Zajęcia z robotyki
Jakub Szyszkowski i Bartosz Mierzejewski wykonali na zajęciach z robotyki model pojazdu z Lego Spike Education. Ze zbudowanym pojazdem połączyli system inteligentnego parkowania stworzony w technologii Arduino.
2Na zajęciach koła informatycznego uczniowie poznają zasady kodowania i programowania, w tym m.in. aplikację Kodu Game Lab.
Wykorzystanie MozaBooka na zajęciach edukacji wczesnoszkolnej.